Oletko koskaan tippunut jäihin?
Alueen säännöt
Kaikki onginnasta sekä talvi- ja kesäpilkinnästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Pilkkivaatteet, pilkkikengät
Kaikki onginnasta sekä talvi- ja kesäpilkinnästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Pilkkivaatteet, pilkkikengät
Ei o tullu jäihin pudottua, mutta välillä on kyllä pelottanut ja paljon. alkutalven ohuilla jäillä kun kulkee ja kairailee meneen niin yht äkkiä jään vahvuus putoo monta senttiä jo muutenkin vain muutamasta sentistä niin kyllä rupee sydän lyömään ja äitiä tulee ikävä 
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
Kerran Raippaluodossa.
Pääsiäisenä järjestetty ja lehdestä bongattu pilkkireissu bussikuljetuksineen sai arvoisensa huipennuksen.
"Virkistäytymismatkakshan" tuo män muutenkin..
Simaa het aamuyöstä naamaan ku bussi starttas.
Kukaan reissulla ei saanu isoa ahventa, paitsi kaveri. 1kpl n.350g.
Niihän sitä mentiin sit "jään" läpi et heilahti ku reikää aloin veivaamaan.
Nopiasti oon tullu ylös, ku vaatteet haalarin alla ei ees kastunu
Tästä ei tarkempia muistikuvia..
Känny män pimeex rintataskussa, tupakit myäs, joten kohtalaisen syvällä tuli kai käytyä.
Reissun järjestäjä kävi hakemassa meitit jäältä pois odotettuaan bussissa
muitten, luultavasti hiukka karheitten kalastajien riemuksi n.2 tunnin odottelun jälkeen. Oli aika menny hieman siivillä
No SIM korttiki hukku siinä mainingeissa.
Kyllä on kivaa pilkkiä humalassa
Pääsiäisenä järjestetty ja lehdestä bongattu pilkkireissu bussikuljetuksineen sai arvoisensa huipennuksen.
"Virkistäytymismatkakshan" tuo män muutenkin..
Kukaan reissulla ei saanu isoa ahventa, paitsi kaveri. 1kpl n.350g.
Niihän sitä mentiin sit "jään" läpi et heilahti ku reikää aloin veivaamaan.
Nopiasti oon tullu ylös, ku vaatteet haalarin alla ei ees kastunu
Känny män pimeex rintataskussa, tupakit myäs, joten kohtalaisen syvällä tuli kai käytyä.
Reissun järjestäjä kävi hakemassa meitit jäältä pois odotettuaan bussissa
muitten, luultavasti hiukka karheitten kalastajien riemuksi n.2 tunnin odottelun jälkeen. Oli aika menny hieman siivillä
No SIM korttiki hukku siinä mainingeissa.
Kyllä on kivaa pilkkiä humalassa
Vuorovetten Prinssi, parjattu rantarunkkari
- hopeatukka
- Saitanivan sieni-insinööri
Piruko nuita jaksaa laskea. Työhommissa napotettiin parraimmillaan kalakinlevittimen kanssa pohjassa, niin että perse kastu ja luonto pois.
Metristen hankiin aikaan, tuluvapurosta on oikiasti vittumainen nousta, kun on ne metriset hanget sivulla, ja ullivesi kun mennee, eikä meinaa. Tuossa tappauksessa oli pajunvirpa sinä oljenkortena.
Saati sitten mettäsukset jalassa rimmestä karhunhiihossa. Arvatkaapa kuka voitti sen erän.
Metristen hankiin aikaan, tuluvapurosta on oikiasti vittumainen nousta, kun on ne metriset hanget sivulla, ja ullivesi kun mennee, eikä meinaa. Tuossa tappauksessa oli pajunvirpa sinä oljenkortena.
Saati sitten mettäsukset jalassa rimmestä karhunhiihossa. Arvatkaapa kuka voitti sen erän.
Juokse villi lapsi!
-
Rytmilepakko
Pienenä olin äidin kanssa kävelyllä ja halusin mennä meren jäälle "luistelemaan". Oli heikkoa jäätä eikä äiskä halunnut pikkupoikaansa sinne päästää. No lopulta kun kinusin tarpeeksi niin antoi mun mennä ihan rantaan, ajatellen ilmeisesti että saanpahan opetuksen. Jäähän sitte petti heti alta ja olin vyötäröön asti märkä. Eikun ylös, kotiin ja kuivaa päälle.
Eipä ole heikoille jäille sen jälkeen ollut mieli mennä
Eipä ole heikoille jäille sen jälkeen ollut mieli mennä