Mistä edullisin Shimano Curado CU201E7?
Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Minäkin tilasin 201E7:n ReelFishingDealsilta. Helppoo ku hengittäminen, nopeaa toimintaa ja hintaa tuli 160 dollarii (~125e) ja jotain tullin räpellyksiä päälle. Venemessuilla oli jollain tiskillä kyseinen rulla messuhintaan 195e. Kuulin huhun että riippuen Japanin jenin kurssista (vai mikä se oli..) Curadojen hinnat noussee 5-25 rossaa..
- catch_a_fish
- Väärin kalastaja
En mä välttämättä lähtisi kotimaista maahantuojaa ahdistelemaan jos mun jenkeistä ostettu kela leviäisi käsiin. Ainakin mä olen lähtökohtaisesti asennoitunut siihen, että jos joku ulkomaan kelaostokseni hajoaa niin yhteyttä myyjään ja katsotaan miten toimitaan. Jos/kun maksaa maltaita lähettää ulkomaille hoitoon, niin kärsitään nahoissaan ja korjataan itse.Zeiaar kirjoitti:Pelittääkö takuut normaalisti???
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
-
Mikey
- Herr Doktor
Jeps. Silloin kun ulkomailta tilattu kela räjähtää, takuut hoidetaan joko myyjäliikkeen kautta (lähetyksineen tämä luultavasti maksaa ja kestää) tai sitten soitetaan esimerkiksi Shimanon tapauksessa Normarkille ja tilataan omaan piikkiin varaosia kelaan joka pistetään myös itse kuntoon.catch_a_fish kirjoitti:En mä välttämättä lähtisi kotimaista maahantuojaa ahdistelemaan jos mun jenkeistä ostettu kela leviäisi käsiin. Ainakin mä olen lähtökohtaisesti asennoitunut siihen, että jos joku ulkomaan kelaostokseni hajoaa niin yhteyttä myyjään ja katsotaan miten toimitaan. Jos/kun maksaa maltaita lähettää ulkomaille hoitoon, niin kärsitään nahoissaan ja korjataan itse.Zeiaar kirjoitti:Pelittääkö takuut normaalisti???
Eli jos haluaa varmatoimisen ja maksuttoman takuuhuollon niin ehdottomasti suomalaisesta liikkeestä kelaa ostamaan.
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
Jep, kummassakaan tapauksessa toi 40€:n hintaero ei riitä edes alkuun...Mikey kirjoitti:Jeps. Silloin kun ulkomailta tilattu kela räjähtää, takuut hoidetaan joko myyjäliikkeen kautta (lähetyksineen tämä luultavasti maksaa ja kestää) tai sitten soitetaan esimerkiksi Shimanon tapauksessa Normarkille ja tilataan omaan piikkiin varaosia kelaan joka pistetään myös itse kuntoon.catch_a_fish kirjoitti:En mä välttämättä lähtisi kotimaista maahantuojaa ahdistelemaan jos mun jenkeistä ostettu kela leviäisi käsiin. Ainakin mä olen lähtökohtaisesti asennoitunut siihen, että jos joku ulkomaan kelaostokseni hajoaa niin yhteyttä myyjään ja katsotaan miten toimitaan. Jos/kun maksaa maltaita lähettää ulkomaille hoitoon, niin kärsitään nahoissaan ja korjataan itse.Zeiaar kirjoitti:Pelittääkö takuut normaalisti???
Eli jos haluaa varmatoimisen ja maksuttoman takuuhuollon niin ehdottomasti suomalaisesta liikkeestä kelaa ostamaan.
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Zeiaar kirjoitti:Tämäkin asia selkisi, thänks, takaisin asiaan... -> psy1, joko sait kelasi???
En saanu. laitoin tilauksen viimeviikon keskiviikkona ja ei o mitään hajua kauan toimituksessa kestää. Tänään oli postilaatikossa pari postin lappua että meillä ois kaks isoa pakettia sulle. Ehdin jo innostuun että molemmat ois lipsahtanu tullin ohi, mut sit tajusin että siä on perhana jerkkejä mitkä ei mahtunu luukusta sisään
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
-
Mikey
- Herr Doktor
Naah, kallein varaosatilaus mitä olen Normarkille joutunut maksamaan on tehnyt 5e+pk:t. Useampi onkin sitten tullut kuluitta ja mennyt siis puhtaasti hyvän palvelun piikkiin. Eli jos on valmis huoltamaan/korjaamaan itse niin kyllä tuo melkeinpi kannattaa rahallisetsi Jenkkilästä tilata. Omissa tapauksissa ei yleensä valinnanvaraa ole edes ollut, kun maahantuoja ei tuo vasureita yleensä ekassa tuontierässä Suomeen ja oikuri kun ei mulle kelpaa...Samtheman kirjoitti:Jep, kummassakaan tapauksessa toi 40€:n hintaero ei riitä edes alkuun...Mikey kirjoitti:Jeps. Silloin kun ulkomailta tilattu kela räjähtää, takuut hoidetaan joko myyjäliikkeen kautta (lähetyksineen tämä luultavasti maksaa ja kestää) tai sitten soitetaan esimerkiksi Shimanon tapauksessa Normarkille ja tilataan omaan piikkiin varaosia kelaan joka pistetään myös itse kuntoon.catch_a_fish kirjoitti: En mä välttämättä lähtisi kotimaista maahantuojaa ahdistelemaan jos mun jenkeistä ostettu kela leviäisi käsiin. Ainakin mä olen lähtökohtaisesti asennoitunut siihen, että jos joku ulkomaan kelaostokseni hajoaa niin yhteyttä myyjään ja katsotaan miten toimitaan. Jos/kun maksaa maltaita lähettää ulkomaille hoitoon, niin kärsitään nahoissaan ja korjataan itse.
psy1 kirjoitti:Ehdin jo innostuun että molemmat ois lipsahtanu tullin ohi, mut sit tajusin että siä on perhana jerkkejä mitkä ei mahtunu luukusta sisään.
Ookko ihan varma, et jaksat vielä heittää ton kokosta jerkkiä?
Mut laita infoo koska ilmestyvät, kiinnostaa vaan tietää, et kauanko noiden rahtaukseen menee.
Zeiaar
-
Nilsuilija
-
Mikey
- Herr Doktor
Mulla on ollut tuo koko talven haukipilkkivavassa ja ainakin siinä se on kiva peli pienen kokonsa takia. Kädessähän tuota ei periaatteessa edes huomaa, niin pieni se on. Heittotilanteista, herkkyydestä tai huollontarpeesta en sano tässä vaiheessa vielä mitään.jerkman kirjoitti:Te jotka olette uuden Curado E7:n tilanneet ja saaneet. Minkälaiset tuntumat on ko. kelasta? Heittelemään nyt ei tietty vielä ole päässyt, mutta noin muuten. Minkälaiselta vaikuttaa esim. verrattuna edeltäjään, eli Curado D:hen?