Timzer kirjoitti:Hyvännäköisiä Veijarilla ja ottavan näköisillä väreillä. Nuo ohuet häkilät sivulla antaa hyvän lisäysen...
Mitenkäs tuollaisessa riittää paino heitellä? Veijarilla keinokuitua aika pitkälle koko perho, paitti zonkerista perä, joten ei aivan mahdottomasti ime vettäkään. Millä oot saanu niin paljon painoa tuohon, että lentää?
Kyllä noi mun tuherot ovat pääasiassa supia eikä keinokuitua. Joissakin on seassa keinokuitua. Olen kyllä tehnyt pelkästä keinokuidustakin, jolloin zonkkeri on tosiaan keveämpi, mutta kaikki lentävät komeasti jerkkikepillä ja paksuilla siimoilla, mutta yleensä heittelen niitä pikkuhyrrillä. Nuo supi-zonkkerit painavat tosi paljon märkänä (melkein kuin jerkit), joten kaluston vaihtoa ei tarvitse tehdä, jos jerkkailee ja "heittoperhostelee". Uittamistyyli on sitten taas aivan erilainen zonkkereilla verrattuna jerkkeihin.
Hotkale kirjoitti:Ite en ehi perhoja hauelle sitomaan jerkkien väsäämisen vuoksi mutta onko porukalla minkälaisia kokemuksia haukituheron sitomisesta bombardan päälle? Hitaastiuppoavan bombardan kans luulis toimivan moitteetta, tosin ainaki eumer on jo tämän idean markkinoille tuonu mutta värivalikoima on jokseenki heikko.
Joo onnistuu, mutta silloin pääasiassa liimaillaan karvat kohon pintaan. Oon tehnyt pari, mutta en tykännyt tekemisestä, enkä ole niillä kyllä saanut kalojakaan