Avo taikka hyrrä.
Vavan pituus 9´
Setti pitäisi olla sieltä kevyemmästä päästä.
Teenkö vavan itse vai ostaako valmiina
"Alanmiehet" vois infota.
Siimat ??? Fluorocarbon ???
Kuka halba ostaa se paskaa saa 8)
Sä nyt kehut kaikkii tahmeita ku muil et osaa heittää... Mä olen tavannut liian monta ehjäämistarvetta omaavaa Cardiffia et sitä missään oloissa kehuisin, kela hajoaa aktiivikäytössä "huolettomal" henkilöllä alle kauden vaikka on päällepäin viel kuin uusi. Tai moisia muutaman olen tavannut ja ehjännyt ainakin. Rakennehan ei kyllä ole tarkoitettu avattavaksi ja huollettavaksi vaan on Shitmanomaisesti koottu iipeillä muoviin... eli varsin skeida verme. En suinkaan ole ainoa joka on ko mieltä Cardiffeista, voisi sanoa että jokainen joka jotain ymmärtää kelan rakenteesta/mekaniikasta ja on tutustunut Cardiffiin, on samaa mieltä vermeen puuttuvasta laadusta. Calkkana on jo huomattavasti lähempänä oikeasti tehtyä kelaa, joskaan en mä Calkkanoistakaan pidä. Joka tapauksessa halvinkin tarjouslaarin classicci-Dööri on Cardiffiin verrattaessa oikeasti laadukas.markkuj kirjoitti:Moni sitä cardiffia kehuu, myös itse, paitsi siis yksi vastarannan kiiski
Niin, minä olen tutustunut Cardiffin rakenteeseen availlessani alle vuoden aktiivikäytöllä käyttökelvottomiksi kunnoltaan muuttuneita Cardiffeja ja niitä henkiin palautellessa. Eli ei kovasti vakuuttavaa. Calkkana on parempi, huomattavasti. Kummankaan rakenne ei silti erityisen fiksu.markkuj kirjoitti:Tuskin muuten sen cardiffin koneistoa avaa 99,9 % useammin kuin kerran vuodessa, suurin osa ehkä kerran viidessä vuodessa. 10 aukaisua tekee Hmmm... Vesillä kela on kuitenkin hyvin pehmeä.
Noh, eipä nuo ole yksikään liikkeeseen päätynyt ja ei noita ole kaikenkaikkiaan kuin puolen kymmentä... yhdistävänä tekijänä käyttöä haittavat rahinat ja henkilö joka osaa purkaa... viidestä kolme oli valmiiks purettu, piti vaan putsata/fixata ja koota. Kaks muuta oli taasen tullut maahan ohi Normarkin, ei vakavii vikoja, mut kelan joka rakenteellisesti ei ole tarkoitettu avattavaks pitäis oikeasti olla huoltovapaa. Neljä viidestä vastakätisii, leftit rahistaa helepommin?JiiHoo kirjoitti:Ei ainakaan liikkeeseen asti oo takuu-Cardiffeja tullut.... Eikä Vissun Komiakaan paljoa.